מאת: דביר
10:07 | 10/7/2005

אין מביאין ראיה מהשוטים


יואל אל תביא ראיה מדבריו, הוא אינו ראוי לתגובה.
עיין בקישור הבא ותבין:
http://aviner.net/
10:39 | 10/7/2005

כבר הפנו אותנו לקישור הזה...


בתגובה ל: אין מביאין ראיה מהשוטים ולדעתנו הפסק של הרבנים בצירוף פרוטוקול הועדה שמונתה ע"י הר' מרדכי אליהו אינו צריך כל חיזוק.

יש לציין שהר' דוד בר חיים המדבר שם באתר נגד הר' אבינר לא במצב הרבה יותר טוב ממנו וצריך להזהר מדבריו כמו מדברי הר' אבינר!!

בברכה,יואל.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |