מאת: יהודה
01:11 | 9/23/2005

אין אמונה


אם יורשה לי לשאל שאלה: מה בנוגע לנערי הרחוב שיוצאים מהישיבות בלילות והם עושים חילול שם שמים נורא?(במו עני ראיתי זאת...) -איך הרבנים מגיבים לכל התופעה הזאת? בכבוד רב "המאמין".
00:54 | 9/27/2005

בדרך כלל...


בתגובה ל: אין אמונה הרבנים לא יודעים על התנהגות נוראה זו שיש בה עוון חמור של חילול ה'.

אם הם יודעים ולא עושים כלום זה חמור מאד.

בכל מקרה איני מבין מה זה שייך לפורום שלנו...

בברכה,יואל.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |