22:36 | 11/16/2004

לרובי וינטרויב היקר ולמגיבים להודעות...


שלום רב,

אומנם האתר עבר שינויים רבים על מנת לשפר את איכותו, אבל כללים עקרוניים שנועדו לשמור על איכותו של הפורום מבחינת תכניו לא השתנו, וכידוע לך כבר מזמן הודענו לך באופן רשמי שהפורום סגור עבורך.

אתה מוזמן לפנות למכון מאיר, לישיבת "מרכז הרב", לאריק איינשטיין, או לאהוד ברק שיממנו לך אתר פרטי משלך ואנו נפנה כאן לכתובתו.

בפורום שלנו ימשיך לפעול העיקרון שכל הודעה שלך תימחק (וכן לידיעת המגיבים, גם התגובות אליה).

בברכה,יואל.
מאת: משיב
23:07 | 11/16/2004

למה?


בתגובה ל: לרובי וינטרויב היקר ולמגיבים להודעות... גם אם הודעה מאוד לא ענינית, חסרת מקורות או בוטה, לא אומר שצריך למחוק אותה. בגלל שאם יש אנשים שחושבים שהסאטמער רבי יוצא נגד שאר העולם, צריך להסביר את טעותם. אחרת איך ילמדו?
לא רק, אלא שמתוך "קושיות" שכאלה, ותגובות שסותרות אותם ומביאות הרבה ראיות ומקורות, יודעים את האמת יותר טוב.
23:17 | 11/16/2004

באופן עקרוני אתה צודק...


בתגובה ל: למה? אבל במקרה הספציפי של רובי וינטרויב לא מדובר במישהו שרוצה לברר משהו או לשאול משהו ועושה זאת בצורה בוטה או לא ענינית אלא במישהו שמחפש רק לפרסם את דעותיו וכיון שע"י ספרו "הקודש שבחול" הוא לא כל כך מצליח הוא מנסה להשתמש בפורום כבמה לפירסום רעיונותיו/סיפוריו/שיריו וכו...

ואם מכון מאיר שאחראי על רוב השטויות שרובי כותב (ולכן הדבר מחייב אותנו להתייחס בהבנה למצבו של רובי) לא נותן לו במה להביע את דעותיו ודאי שלא אנו צריכים להיות הבמה הזאת.

בברכה,יואל.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |