מאת: ישי
14:37 | 9/1/2005

ליהודה מלאכי


ברמב"ם כתוב שמשיח יהיה מציאותי ולא לחכות לו שהוא יבוא מהשמיים ואז יגלה את הגויים אלא עם יבוא אדם וינצח את מלחמות ישראל אז יכו להיות שהוא המשיח . אתה עדיין חושב שאנו נזכה לגאולה של "אחישנה" ולא של "בעיתה" ??? הגאולה יכולה גם להיות דבר טבעי



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |