מאת: לירון
14:14 | 8/19/2005

שכחתי עוד שאלה...


מה ההבדל בין התישבות בביתר ,עמנואל(קרית ספר) לבין התישבות בכל התנחלות במקום של דת"ל? כל זאת כשהכוונה היא לא להתנחל אלא למצוא מקום מגורים יותר זול מרווח וכו. ושוב תודה רבהוישר כח על הספר והאתר "יש שכר לפעולתך" .



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |