הספר והאתר מוגשים באהבה לאחינו ואחיותינו בני ובנות
הצבור הדתי לאומי כחומר למחשבה בלבד, ואינם באים לפסוק
הלכה למעשה בשום ענין. בכל שאלה למעשה המתעוררת מקריאת
החומר בספר או באתר יש לפנות למורה הוראה שהוסמך ע"י גדולי הדור.
מאת:
לירון
14:06 | 8/19/2005
השקפה לגבי ההתנתקות
שלום! קראתי את הכתבות המצוינות !!!
היכן אוכל למצוא כתבות לגבי ההשקפה החרדית על ההתנחלויות?
2. מדוע הרב עובדיה יוסף הוא נגד ההתנתקות בניגוד לרבנים ליטאים האם יש הבדל בהשקפה של ספרדים לאשכנזים? וכן יש אדמ"ורים שמורים ללכת עם סרטים כתומים (כך שמעתי אולי טעות בידי).
3. התחושה האישית שלי היא שלזרם החרדי אין תשובות לגבי מה שקורה כרגע עם ההתנתקות האם זה נכון?
בתגובה ל: השקפה לגבי ההתנתקות
החל מהשבוע הבא תקבלי תשובות רציניות באתר זה להתנתקות מהיבטים רבים ושונים שבאף אתר לא תוכלי למצוא.
אנחנו פשוט מחכים כדי שזה לא ייראה כשמחה לאיד לצערם של אחינו המתנחלים המסכנים שהולכו שולל ע"י רבני הצה"ד במשך עשרות שנים עד לסוף העצוב של דרכם.
ואדרבה ליהדות החרדית יש את כל התשובות למה שקורה עכשיו עם ההתנתקות ואם נתקלת בחרדים שאין להם תשובות זה רק בגלל שהם לא למדו את הסוגיא הזאת כי לתורה הקדושה יש תשובות לכל שאלה.
אז רק קצת סבלנות...(ובינתיים את יכולה לצפות בסרט שבאתר שגם הוא מסביר הרבה לגבי ההתנתקות-כונתי להרצאה של הר' אברהם חזן שליט"א)