הספר והאתר מוגשים באהבה לאחינו ואחיותינו בני ובנות
הצבור הדתי לאומי כחומר למחשבה בלבד, ואינם באים לפסוק
הלכה למעשה בשום ענין. בכל שאלה למעשה המתעוררת מקריאת
החומר בספר או באתר יש לפנות למורה הוראה שהוסמך ע"י גדולי הדור.
מאת:
ת"ק
15:38 | 6/10/2005
מאמר על הרמב"ן
לא ברורה לי הכוונה בציטוט דברי הרמב"ן מספר הגאולה בסוף המאמר. האם הרמב"ן טעה ואנחנו לא תחת שלטון אדום?(חס וחלילה) או שמא זו חלק מדעתו ההלכתית בעניין? (דבר לא סביר לחלוטין). או אולי אנחנו כבר בימות המשיח והתחלת הגאולה כי הנה השתחררנו מתחת יד מלכות אדום (סביר ביותר).
בתגובה ל: מאמר על הרמב"ן
שמלכות אדום תכרת רק ע"י המשיח הגואל ולכן רק טפש או אדם שדמיונו גובר על שכלו יכול לומר שיצאנו מגלות אדום למרות שעוד לא בא המשיח הגואל ש"רק על ידו תכרת מלכות אדום ויפסק השעבוד של עם ישראל תחתיה".