מאת: אבי
13:41 | 5/9/2005

יואל


שמעתי פעם שהצה"ד היא ע"ז בשיתוף. זה נכון? מי אמר את זה(+מקורות אם אפשר...)? ולמה זה?
16:44 | 5/9/2005

מרן הגאון רבי אלחנן וסרמן הי"ד...


בתגובה ל: הודעה שצונזרה על-ידי המערכת עיין ב"קובץ מאמרים ואגרות" למרן הגר"א וסרמן עמ' שי"ד'-שט"ו (מאמר "עקבתא דמשיחא"), נדפס גם כקונטס בפני עצמו בשם "עקבתא דמשיחא" ושם זה בעמ' 48).

ההסבר לדבריו מובא גם במקורות הנ"ל ותוכל לראותו גם ב"דת הציונות" עמ' עט'.

בברכה,יואל.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |