הספר והאתר מוגשים באהבה לאחינו ואחיותינו בני ובנות
הצבור הדתי לאומי כחומר למחשבה בלבד, ואינם באים לפסוק
הלכה למעשה בשום ענין. בכל שאלה למעשה המתעוררת מקריאת
החומר בספר או באתר יש לפנות למורה הוראה שהוסמך ע"י גדולי הדור.
מאת:
אבי
13:41 | 5/9/2005
יואל
שמעתי פעם שהצה"ד היא ע"ז בשיתוף. זה נכון? מי אמר את זה(+מקורות אם אפשר...)? ולמה זה?
בתגובה ל: הודעה שצונזרה על-ידי המערכת
עיין ב"קובץ מאמרים ואגרות" למרן הגר"א וסרמן עמ' שי"ד'-שט"ו (מאמר "עקבתא דמשיחא"), נדפס גם כקונטס בפני עצמו בשם "עקבתא דמשיחא" ושם זה בעמ' 48).
ההסבר לדבריו מובא גם במקורות הנ"ל ותוכל לראותו גם ב"דת הציונות" עמ' עט'.