01:29 | 4/8/2005

למערכת...


נא להסתיר כל הודעה של ישראל מהפורום עד שאראה אותה.

תודה ולילה טוב, יואל.
מאת: יצחק
13:40 | 4/8/2005

קצת מוזר...


בתגובה ל: למערכת... שהרי כתבת באחד המקומות בפורום (לא זוכר מקום מדוייק, אבל זה יהיה ניתן למציאה) שאתה הוא האדם היחיד מ"אזמרך בלאמים" שנמצא מול המחשב.
האם המערכת לא נמנת כחלק מ"אזמרך בלאמים"?
02:12 | 4/10/2005

המערכת....


בתגובה ל: קצת מוזר... הוא איש יקר המטפל בכל הנושאים הטכניים שקשורים לאתר מבחינת האינטרנט ותפעול האתר. כיון שהוא עושה זאת בהתנדבות ושלא על מנת לקבל פרס אנו בהחלט רואים אותו כפעיל מן המנין בארגון. כשאמרתי שאין אף אחד מול מחשב מטעם הארגון התכונתי שאף אחד לא משיב תשובות בנוגע לתוכן האתר.. (למרות שאני ממש שמח שאנשים קוראים את דברי בפורום בכזאת דקדקנות).

בברכה,יואל.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |