מאת: יוסי מסאטמר
23:58 | 4/7/2005

תן לי עצה ר' יואל


כתבתי הרבה מאמרים באתר ישיבה בפורום הכללי שם בנוגע לשיטת רביה"ק על הציונים ועוזריהם הדתיים לאומים

היום עזבתי את הפורום בגלל שתמיד מוחקים את ההודעת שלי ורק משאירים את הקושיות שאנשים שואלים אותי כך שאן לי סיכוי שם.

מה לדעתך צריכים לעשות בכדי להחזיר בתשובה את הציונים ה"תינוקות שנשבו" שהם לא יודעים מימין ומשמאל בעניני השקפה.
01:07 | 4/8/2005

להפיץ את האמת ככל שאפשר...


בתגובה ל: תן לי עצה ר' יואל ופשוט ליידע אותם לדברי רבותינו בנושא זה. אבל פורום של אתר ישיבה זה בהחלט לא הדרך (ולדעתי, פורום הוא בכלל לא כלי מתאים להידברות עם ציבור זה וגם אצלנו הפורום באתר הוא ממש בדיעבד ויש לי הרבה מחשבות אם להמשיכו או לבטלו. הגישה הכל כך רגשית ושטחית של רבים מהצבור הדתי לאומי לסוגית היהדות והציונות מקשה מאד על דיון עניני שכלי בסוגיא אתם. לכן פשוט כדאי לסייע בהפצת ספרים חשובים העוסקים בנושא בקרב הצבור הד"לי כמו למשל ה"ילקוט אמרים ויואל משה" או "עקבתא דמשיחא" של מרן הגר"א וסרמן הי"ד ועוד ספרים דומים לזה, וכמובן גם הספר הקטן "דת הציונות" יכול להועיל בנושא.

בברכה,יואל.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |