מאת: יצחק
20:41 | 4/6/2005

הרבי מגור כיסה פניו כשראה את מ. שרת?


הנה תמונה שלטענת הכותב רואים את האדמו"ר מגור מפנה פניו ומכסה אותם במטפחת כדי לא להסתכל בפני משה שרת.

נא לרדת למטה לסוף העמוד:
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?whichpage=29&topic_id=874478
03:06 | 4/8/2005

ומדוע בכלל צריך להזמין רשע כזה...


בתגובה ל: הרבי מגור כיסה פניו כשראה את מ. שרת? לכנסייה של אגו"י??!!

בברכה,יואל.
מאת: יצחק
21:45 | 4/11/2005

אולי משום דרכי שלום?


בתגובה ל: ומדוע בכלל צריך להזמין רשע כזה...
הודעה זו ללא תוכן
02:55 | 4/12/2005

על דא קא בכינא...


בתגובה ל: אולי משום דרכי שלום? כל מהותה של אגו"י היה אמור להיות מלחמה במגמות הרשע של אותם רשעים שרצו לקעקע מעם ישראל את יסודות היהדות. זו הסבה שבגללה הורו לה גדולי התורה שלא לצאת מהכנסת ובסוף לכ מה שהם עושים זה להשתדל למצוא חן בעיני הרשעים שכל אגודת ישראל לא הוקמה אלא ללחום בהם??!!

וכי לא מספיק החכוך עמהם בכנסת?! גם לכנסיה הרביעית צריך להזמין אותם??

בברכה,יואל.
מאת: יצחק
14:49 | 4/12/2005

ונתרץ שהאדמו"ר מגור


בתגובה ל: על דא קא בכינא... לא ידע על ביאתו של שרת לכנסיה?
שהרי אם ידע מסתמא לא היה מסכים שהרי הוא מחשיבו כרשע (עובדה שכיסה פניו) ואין להתחבר עם רשעים.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |