שאלה לשלחן השבת...
מצד אחד פוסקים רבני יש"ע כי במקרה של קבלת פקודה לפנות אנשים מישוביהם יש לסרב פקודה כי היא נוגדת את ההלכה.
מצד שני מועצת יש"ע קוראת בקול: "תנו לעם להחליט".
השאלה: אם השאלה היא הלכתית מה לה ולהחלטת העם?? האם יעמידו ביש"ע את הנחת התפילין או את שמירת השבת למשאל עם??
ואם היא לא הלכתית, אז מאין ההיתר ל"סרוב פקודה"??
ועכשיו עצה בדוקה: מה עושים כדי לבטל גזרות קשות מעל עם ישראל??
תשובה (מוסמכת ממועצת יש"ע): מקיפים את הכנסת 24 שעות (כמובן עם מרתון הופעות של אומנים...)
אם מישהו חשב שהאבסורד של מועצת יש"ע הגיע לשיאו עם הסיסמא "יש לנו אהבה והיא תנצח" בא השיא החדש והפתיע: "מקיפים את הכנסת- שומרים על הדמוקרטיה"....
ממועצת רבני יש"ע נמסר כי מי שלא יכול לבוא ולהקיף את הכנסת יקיף את בנין מגוריו ואם קר בחוץ יוצאים בדיעבד גם בהקפת השלחן בסלון לאחר שהונח עליו שלט: "דמוקרטיה= קודש הקדשים של האומה היהודית
(אלא אם כן יבחר מועמד המוכן לפנות ישובים)".
כמו כן ניתן להעביר שמות של יקיריכם ובחורים מישיבות יש"ע יקיפו את הכנסת להצלחתם, רפואתם, וכד'
שבת שלום, יואל.