בס"ד
שלום לכבוד הרב,
רציתי לשאול למה אין שום דבר על כחש או פרשת קסטנר,הרי גם זה קשור לראשי הציונים(זכותם תגן עליהם,ימח שמם וזכרם!!!)
שמעתי על זה מהרב שלי ,ועשיתי חיפוש באתר הייתי מופתע שאין כאן כלום על זה...
תודה.
כפי הספר 'דת הציונות' היא להסביר את פסולה השורשי של הציונות וזאת מפני שהיא שוללת את קיומו של האלקים (עפ"ל) ואת שייכותו של עם ישראל אליו.ואילו פשעיה של הציונות העולים בחומרתם בהרבה על מה שמובא בספרים כדוגמת 'כחש' אינם השורש כי אם תולדה מוכרחת מכפירה זו כפי שלִמדָנוּ אברהם אבינו כי אם "אין יראת אלקים במקום הזה" אזי התוצאה של "והרגוני" היא מלתא דפשיטא!!
| שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות | |
|
|