מאת: מצפה לתשובה
10:48 | 2/15/2009

מדוע החרדים יושבים בכנסת ובממשלה ?


הרי הדבר נחשב לחטא ויש בכך משום התחברות לרשעים ?

16:31 | 2/15/2009

עיי' בספר "בעיות הזמן".....


למרן הגאון רבי ראובן גרוזובסקי זצוק"ל יו"ר מועצת גדולי התורה של אגו"י בארה"ב שהסביר (עמ' נב') הצדדים להשתתפות בבית הכסא כהוראת השעה על אף האיסורים שיש בכך (מלבד התחברות לרשעים).

והלואי שחברי בית הכסא מטעם המפלגות החרדיות היו קוראים את דבריו ומתנהגים על פיהם.

בברכה, יואל.

מאת: אורח
04:22 | 2/16/2009

יואל, מהי דעת תורה בנושא ?


רציתי לדעת האם קיים קונצנזוס בין גדולי הדור (או שמא רוב גדולי הדור סובר כך או אחרת) בעניין הישיבה בכנסת ?

שמעתי, למשל, שפעם אחת מרן החזון אי"ש זצוק"ל התבטא באופן קשה כנגד ההשתתפות הזאת של החרדים בפוליטיקה הציונית (לאחר שנודע לו כי חבר כנסת מהאגודה נפטר) ואמר בין היתר כי דינו בעולם האמת יהיה קשה ועדיף היה לו להישאר בבית...

07:48 | 2/16/2009

עיי"ש...


וכן בספרים: "ויואל משה" למרן הגה"ק מסאטמאר זצוק"ל, שו"ת "באין חזון" להגרש"ד הכהן מונק זצוק"ל, וכן "מקטוביץ' עד ה' באייר" להרה"ח צבי וינמן שליט"א וכן בספרו של הרה"ח אלעזר שולזינגר שליט"א "על משכנות הרועים".

בברכה, יואל.




שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |