מאת: אבנר
08:23 | 12/3/2008

שלום רב


רציתי לדעת מה דעתכם על הזרם של הרב  גינצבורג מישיבת עוד יוסף חי שהוא לא ציוני ?
18:22 | 12/7/2008

דעתנו שמדובר בזרם ציוני למהדרין..


גם אם הם לא אומרים זאת בפירוש וגם אם יגידו בפירוש שאינם כאלה כדי למשוך אחריהם נוער דת"לי תמים שמתחיל להבין מהותה האמיתית של הציונות מהי אך עדיין אינו יודע להבחין ולזהות ציונות פנימית המוסווה במעטה של "חסידות" ו"פנימיות התורה" וכו'.

בברכה, יואל.




שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |