מאת: יצחק אלחנן
05:58 | 12/25/2007

אברהם חזן הפחדן


מלבד זאת שרוב דבריך אינם מבוססים, או מבוססים על שקרים וחצאי אמיתות, בכך שאינך מאפשר דיון פתוח איתך, הנך פחדןֱ

אני מוכן לדיון איתך, בתנאי שיהיה און ליין. אני משער שתגובה זו לא תוכנס לאלתר לאתר, אלא רק אחרי שתהיה לך תגובה ראויה.

אחשוף את עצמי, מיד לאחר שתודיע על הסכמתך לדיון פתוח מעין ההצעה שהזכרתי


14:31 | 12/25/2007

דיון פתוח...


במוצ"ש הקרוב ב-21:30 ב"פסגות" בפתח תקוה (ראה הודעה נפרדת בפורום). אתה וכל מי שרוצה מוזמן להגיע ולחשוף איזה שקר שתרצה.

רוצה דיון פתוח במקום אחר או באופן אחר? בבקשה! צור קשר טלפונית עם הר' אברהם חזן אחרי שארגנת מקום שאליו יוכל להגיע כל מי שרוצה לשמוע את הדיון. (אתה הרי לא מפחד שגם אחרים ישמעו את דברי החכמה שלך הלא כן? והרי לא תתנגד שהציבור גם יראה וידע במי מדובר מפני שאם אברהם חזן הפחדן לא מפחד מכך הרי שודאי שאמיץ כמוך לא חושש מכך) הצג את עצמך כדי שהציבור יוכל לבחור להחליט אם אתה דמות שהוא רוצה לשמוע מה יש בפיה לומר.

בינתיים, ההצעה להתחבא מאחורי האינטרנט במקום דיון אמיתי היא המשדרת פחדנות ופחד להזדהות...(ומהשאלות ששלחת באי מייל רואים שאפילו לא עברת על המאמרים כאן באתר ולא אתפלא אם גם לא קראת כלל את דת הציונות). מה גם שהכותרת "אברהם חזן הפחדן" מראה קצת על גישה התחלתית שאינה בוגרת כל כך...

בברכה, יואל. 




שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |