הספר והאתר מוגשים באהבה לאחינו ואחיותינו בני ובנות
הצבור הדתי לאומי כחומר למחשבה בלבד, ואינם באים לפסוק
הלכה למעשה בשום ענין. בכל שאלה למעשה המתעוררת מקריאת
החומר בספר או באתר יש לפנות למורה הוראה שהוסמך ע"י גדולי הדור.
מאת:
צלפחד
00:34 | 1/2/2005
ליואל אלחנן לגבי מה שדיברנו :
(יש גם הודעה אישית שלי אליך באימייל)
כתב רבינו יונה (ברכות כא.) בדפי הרי"ף ד"ה אמר וז"ל: שהאיך אפשר לאביי היה שמח ללא דבר מצוה כיון שהשמחה שאין בה מצוה אסורה וכו' עיי"ש וכתב בשו"ע או"ח סימן א סעיף ג "ראוי לכל ירא שמים שיהא מיצר ודואג על חורבן ביהמ"ק ובמשנ"ב (ס"ק י) כתב: אבל התורה והתפילה יהיה בשמחה (וכן כתב בכף החיים על הלכה זו) וכתב בליקוטי מוהר"ן תנינא סימן כד וז"ל: מצוה גדולה להיות בשמחה תמיד.
בברכה
ותודה רבה
צלפחד