מאת: צלפחד
00:34 | 1/2/2005

ליואל אלחנן לגבי מה שדיברנו :


(יש גם הודעה אישית שלי אליך באימייל)

כתב רבינו יונה (ברכות כא.) בדפי הרי"ף ד"ה אמר וז"ל: שהאיך אפשר לאביי היה שמח ללא דבר מצוה כיון שהשמחה שאין בה מצוה אסורה וכו' עיי"ש וכתב בשו"ע או"ח סימן א סעיף ג "ראוי לכל ירא שמים שיהא מיצר ודואג על חורבן ביהמ"ק ובמשנ"ב (ס"ק י) כתב: אבל התורה והתפילה יהיה בשמחה (וכן כתב בכף החיים על הלכה זו) וכתב בליקוטי מוהר"ן תנינא סימן כד וז"ל: מצוה גדולה להיות בשמחה תמיד.
בברכה
ותודה רבה
צלפחד
00:43 | 1/3/2005

תודה, צלפחד.


בתגובה ל: ליואל אלחנן לגבי מה שדיברנו :
הודעה זו ללא תוכן



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |