אם לטענתך אין היום מלחמת מצווה על הארץ,אז ח"ו יבואו מחבלים עם כלי נשק לתוך ביתך ויאימו להרוג אותך ואת אנשי ביתך -אז מה תגיד להם שאני לא מצווה ב"הבא להורגך השכם להורגו"?
את החילוק בין "מלחמת מצוה" לדיני "פיקוח נפש" עיי"ש בפרק ו' חלק ב'.
בברכה, יואל.
| שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות | |
|
|