מאת: משה
09:05 | 11/6/2007

ליואל


אם לטענתך אין היום מלחמת מצווה על הארץ,אז ח"ו יבואו מחבלים עם כלי נשק לתוך ביתך ויאימו להרוג אותך ואת אנשי ביתך -אז מה תגיד להם שאני לא מצווה ב"הבא להורגך השכם להורגו"?

13:23 | 11/6/2007

כבר ביארנו ב"דת הציונות"...


את החילוק בין "מלחמת מצוה" לדיני "פיקוח נפש" עיי"ש בפרק ו' חלק ב'.

בברכה, יואל.




שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |