הסבה היחידה ששינינו ממנהגנו והעלינו את הודעתך לאתר היא מחמת שבימים אלה אנו זוכים לביקור של אחב"י מעבר לים ובתוכם חסידי סאטמאר הי"ו המתוודעים לראשונה לפעילותנו ואין דבר יותר מוחשי מהודעתך להציג בפניהם כיצד מוציאה פעילותנו את מעריצי הראי"ה קוק מגדרם ומכליהם עד כדי גיבובי שקרים ושטויות בערבוביא (ואולי תספר באמת מה אמר הגר"ע יוסף ז"ל עלינו ואיה הראיה לכך??) וכבר כתב מרן הגה"ק מסאטמאר זיע"א (אשר כינה את אותו האיש אשר אתה מכנה אותו "גדול כל הדורות"-אפיקורס ומסית ומדיח) בהקדמתו לספה"ק ויואל משה וז"ל: "כן דרך הציונים מעולם, וביותר הדתיים הנגררים אחריהם, לשפוך בוז וקלון חרופין וגידופין ואיומים נוראים ושקרים וכזבים על כל מי שאינו נמשך אחר דעותיהם ואינו הולך בעקבותיהם, ומגלים פנים בתורה שלא כהלכה ברוב הבלים עד אין שיעור וערך" עכ"ל. וכדאי לך לעיין היטב כאן כדי להבין שככל שתרבה בגידופינו יתרבה כבודנו.
בברכה, יואל.
ציטוט: "וכדי להראות את עמדתך אתה חייב לכתוש עמדות של אחרים".
ואתה בוודאי מחלק סוכריות ומדבר בפרחים כפי שלמדת מפי הר' קוק.
וַיְהִי כִּרְאוֹת אַחְאָב אֶת אֵלִיָּהוּ וַיֹּאמֶר אַחְאָב אֵלָיו הַאַתָּה זֶה עֹכֵר יִשְׂרָאֵל: וַיֹּאמֶר לֹא עָכַרְתִּי אֶת יִשְׂרָאֵל כִּי אִם אַתָּה וּבֵית אָבִיךָ בַּעֲזָבְכֶם אֶת מִצְוֹת יְדֹוָד וַתֵּלֶךְ אַחֲרֵי הַבְּעָלִים: (מלכים א יח, יז).
ואת הנמשל תבין בעצמך, אם נשאר לך טיפת שכל.
וכולנו מחזקים את ידי הרב יואל אלחנן, ומכריזים: אל תירא ואל תחת מכל החירופין והגידופין שאחאב וסייעתו מטיחים בך, כי שכרך רב מאוד.
הגמרא מורה לנו שההולך בדרך
ופגעו בו לסטים הרוצים לארח לו לחברה ושואלים אותו מה מגמת פניו, "ירחיב להם
את הדרך" (כלומר, יספר להם שרצונו להגיע רחוק יותר, ואז יתכננו להתנפל עליו
בסוף המסע, ובהגיע למחוז חפצו יפרוש מהם בלא שיספיקו להרע לו), כדרך שעשה יעקב
אבינו לעשיו הרשע, דכתיב: "עד אבוא אל אדוני שעירה" (בראשית ל"ג
יד) ? וכתיב: "ויעקב נסע סוכותה", ועשיו חיכה לו בשעיר...
וסיפרה הגמרא: רב מנשה הלך בדרך לבית תורתא, ופגעה בו חבורת גנבים. שאלוהו:
"להיכן אתה הולך?" הרחיב להם את הדרך, ואמר: "לפומבדיתא".
תכננו להתנפל עליו בסמוך לפומבדיתא. כשהגיע לבית תורתא, נפרד מהם לשלום.
שאלו: "ממי למדת טכסיס זה?"
אמר להם: "מרבי, רב יהודה".
קראו: "הה, ממנו למדת לרמות כך!"....
מדהים! הם נטפלים לעובר אורח, לרב נכבד, כדי לעשוק ולשדוד. וכשהוא נחלץ ממזימתם
ומפר את עצתם ? נעשים הם ליפי נפש, ומוקיעים את הנהגתו....
זו דרכם של הליסטים מאז ומעולם. הנה, עשיו מכר את בכורתו בנזיד עדשים, בזה את הבכורה ולא החשיבה. עוד לעג ליעקב, הקונה בכורה ערטילאית במחיר עדשים אדומים, טעימים ומשביעים.... קרא האב לעשיו בתור הבן הבכור, וביקש להנחיל לו ברכותיו. האם יגלה עשיו שאין הברכות מגיעות לו עוד? מכר את בכורתו? לא, ודאי שלא! אבל כשיעקב בא במקומו ונוטל את הברכות המגיעות לו כדין, זועק הוא זעקה גדולה: הוי, רמאות כפולה ? גם את הבכורה לקח, וגם את הברכות...
וזו אחת מהרעות החולות שאימצה להם בני הצה"ד באובדן דרכם. להכפיש במומם שלהם את מי שניסה להצילם מדרך העקמומיות שלהם. והדבר חזר על עצמו הרבה פעמים כמו "בהתנתקות"
וגם עתה כשרואים לעין כל בצורה ברורה וחדה את ללא צורך בהוכחות לאיזה אבדון מובילה דרך הצה"ד שפרשה מדרך ישראל סבא. ועדיין מטילים הם את מומם באחרים..