שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

לעורר על מצות לימוד תורה

יעקב מה לך עצבים מה לך כעס,האם לפני שאתה צועק ש"אנחנו לא חסידי סאטמר" ו"מצילים מה שאפשר מידי הליסטים" ו"מצביעים כדעת רבותינו" וכד' האם למדת בעיון את הספר ויואל משה וכן תשובות מגאונים וצדיקים שאוסרים את הבחירות?
אם לא אז לידיעתך יש מצות לימוד תורה ואותי לימדו שבמה שלא למדתי אני לא מדבר ואומר "לא יודע",אבל אני לא מתחיל לספר סיפורים וש"רוב ככל הציבור החרדי הולך כך" (אגב אתה יודע מה המצב היום ב"רוב ככל" הציבור החרדי במצב של רוחניות?אתה יודע כמה פירצות יש???
האם למדת קצת ספרים וקונטרסים שמסבירים כמה המפלגות החרדיות הורסות את היהדות?דמעות של מלאכים שיצא לאחרונה,פני הדור,והאמת עד לעצמו,ועוד ועוד.
אף אחד לא מצטט "גדול אחד" אלא פשוט הגדול הזה שנקרא רבי יואל מסאטמאר זיע"א ביאר את שיטתו בע"פ ובכתב אך במחילת כבודם של המתירים לעניות דעתי לא למדו כלל ויואל משה (וספר בעיות הזמן של הרב ראובן גרוזובסקי הרי נפטר בתשי"ח ולא ראה מימיו ספר ויואל משה וכן מי שלמד מכתב היחיד של הסטייפלער רואה באופן ברור שלא ראה ויואל משה כי כבר בויואל משה יש תשובות לכל סברותיו (שלא הביא שום מקור לסברותיו) והרב מנשה פיליפ שליט"א כתב על כך כבר תשובה (וזה מלבד מה שכבר הגאון הגרש"ד מונק בשו"ת באין חזון השיב לו כמה וכמה תשובות וכן סיפר לו קצת מעשיהם של החכי"ם שלא ידע על כך כמובן וזה בדברים גלויים כל שכן בדברים נסתרים שלא ידעו אותם אלה שהתירו הבחירות).
וכל מי שרוצה ללמוד סוגיה זו יכול ללמוד דברי הצדיקים וכן לשאול רבנים משני הצדדים ולראות איזה צד מכון יותר לאמת ולעניות דעתי זה ברור עם מי האמת.


נכתב ע"י: דניאל