שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

משכתבים את ההיסטוריה

כתבת "ולפיכך הסוכנות היהודית יצרה קשרים עם השלטון הנאצי בניסיון להציל יהודים ואת רכושם והעלתה יותר מ- 40,000 יהודים במה שכונה "הסכם העברה".[4] במסגרת ההסכם יכלו יהודי גרמניה לעלות לארץ ישראל ולשמור על ערך רכושם"- אם זה באמת נכון שהיה "הסכם" לכך איני יודע אך זה דבר סביר כי הציונים רצו להציל ציונים כמוהם ולהעיב אותם אך ורק לא"י כי צריך הרבה אנשים כדי להקים מדינה,אך אלה שלא היו ציונים ולא יכלו להעביר אותם לא"י אלא למדינות אחרות לא רצו להציל ואף מנעו הרבה פעולות הצלה של מאות אלפי יהודים ויותר לכך כגון בהונגריה כידוע ממה שמנעו את ההסכם של רבי מיכאל דב וייסמאנדל זיע"א.כך שאיני מבין למה אתה מביא מה שאתה אומר?להגיד שהציונים לא היו רשעים?.וכן לענין הרצל ימח שמו הרי אתה מסכים שהרצל חגג "חג המולד" הנוצרי עד סוף ימיו ואפילו לא מל את בנו היה מין ואפיקורס גמור,אז איני מבין איך אפשר ללמד עליו זכות,זה ממש איסור תורה ללמד על מסיתים ומדיחים כאלה זכות.
וכולם יודעים איזה שמד עשו הציונים עוד באירופה וכל שכן אחרי קום המדינה ברוחניות.
עוד כתבת "חשוב לציין, הרצל חזה את העתיד"???ברור שחזה את העתיד שהרי הציונים התגרו בכל האומות ובפרט בגרמניה כידוע אז מובן מאליו שגרמניה תרצה "להעביר" יהודים.
עוד כתבת "בנוסף, יש ציטוטים על כך שהרצל חזר בו מרעיון ההתנצרות בצורה מפורשת וכתב שהרעיון הזה היה בשעת “נטיות עמומות שבחולשת נעורים”,[1] “והרי הם יהיו חסרי ערך לחלוטין”[2] “לאחר שזנחתי את המחשבה הזאת”,[3] ועבר לרעיון הקמת מדינה יהודית שזו היא דרך הפוכה מהטמעות בגויים."-ברור שאחרי שלא הצליח לעשות את ההתנצרות ההמונית ופנה לאחיו היהודים שבחלו בזה בודאי היה צריך להתנער מזה אך לא היה לו בעיה בעצם ההתנצרות וההתבוללות אלא פשוט עבר ל"תוכנית ב'" אם לא הצלחנו להעביר יהודים לנצרות אז אולי נצליח להעביר אותם בכלל שלא יאמינו כלל התורה(אפילו לא כמו הנוצרים).
עוד כתבת "בראותו ובשומעו כמה מחזיקים אנו ביהדותנו" על איזה "יהדות" הוא מדבר?
גם אם היה אי אלו טעויות בהבנה של ה"חיסול הרכוש היהודי"(שאתה מסכים איתי שזה לא נעשה בכונה תחילה אלא פשוט אי הבנה של הכתוב)אך עדיין הרצל ימח שמו היה מסית ומדיח גמור שתנועתו העבירה יהודים על דתם פשוטו כמשמעו.
עוד כתבת "למרות כל זאת, החרדים לא מפסיקים להזכיר ולהבליט את דעתו הראשונה של הרצל ביומנו הפרטי" איני יודע על איזה חרדים אתה מתכון אך באמת לא אכפת לנו מה כתב ביומנו הפרטי,אך כולנו יודעים מה היו דיעותיו ביחס לתורה הקדושה האם הוא כפר בתורה או לא,כולם יודעים התשובה הפשוטה והאמיתית.


נכתב ע"י: שלום