א. ולכן כיון שה'מרא קמא' של דעותיו הוא רבו הרצי"ה קוק לכן לשניהם יש חזקת 'תלמיד חכם שאין בו דעת שנבילה סרוחה טובה הימנו' (כי סרחונה של הנבלה מרחיק ממנה אנשים והתלמיד חכם שאין בו דעת מושך אחריו תלמידים והופך גם אותם לחסרי דעת).
ב-ג. חריפותו של השם 'אזמרך בלאמים' חריפה בדיוק כמו ההגדרה 'דתי לאומי' או 'דתי נוצרי' או דתי מוסלמי' ואת ההגדרה דתי לאומי לא אנחנו המצאנו ומה שהופך את דב ליאור לגרוע בהרבה מסתם בעל הב'ת הוא שהוא מסית מומדיח לדעות של כפירה ומינות כי מי שאצלו מדינה הכופרת בבורא עולם ובתורתו ומחנכת בחינוכה הרשמי לכפירה בבורא עולם ולמרות כפירתה טוענת לשם ישראל ושולחת חיילים למות על כפירתה זו נקראת 'מדינה יהודית' והוא רואה חובה לעצמו ולתלמידיו להודות על ה'זכות' שבהקמת מלכות של כפירה אינו בעל הבית כי אם המינות היא בעלת בית עליו ואין זה קשור לקולות וחומרות אלא לעיקרי האמונה הבסיסיים ביותר שאף אחד לא מוסמך לומר 'קים לי' נגדן ואם אומור קים לי נגדן אז 'קים לן' שיצא מכלל ישראל ובכלל המינים והכופרים חלקו.
ד. אתה מוזמן להציג דברי אלה בפני הגראי"ל שטיינמן שליט"א ולשאול אותו על עבודתנו. אם הוא יתנגד עלינו תלונותיך. ושאל אותו כיצד צריך להתייחס לרב שרואה ביום העצמאות יום קדוש ושבבית המדרש בו למד לימדו שאתאיסט כופר בעיקר כמו תיאודור הרצל הוא יהודי הגון ומנהיג לעילא ולעילא שמצוה ללמוד את כתביו, ומה דעתו על רב שמתיר לתלמידיו לעלות להר הבית?
בברכה, יואל.