שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

מתוך שו"ת שאלה לרב שמואל אליהו שליט"א

האם להמשיך עם הציונות?



תוכן השאלה
בס"ד
לכבוד הרב שלום רב!
אני תלמיד ישיבת הסדר וישנם הטוענים נגדי שאנחנו הציונים הדתיים הולכים יותר מדי ללאומיות מאשר לערכי התורה,-מתחברים יותר מדי לחילונים כאשר זה בא על חשבון הערכים התורניים שלנו.
לגבי עצמי ברור לי לגמרי השהערכים של התורה חשובים לי מכל דבר אחר-ללא שום ספק שבעולם!
ברוך ה´,אבל לאלו שטוענים נגדי שזה לא כך לגבי הציונות הדתית אני לא יודע מה לענות.
בנוסף עוד טענה היא: "תראה כמה דתיים באו לפנות"!
מה אוכל לענות אולי הם שמעו לרבנים שאמרו לא לסרב פקודה ואולי הם שמעו לפקודה כאשר הם ידעו שאסור (אני דן אותם לכף זכות כמובן)
אודה לרב על התשובה וסליחה על אורך השאלה.



תוכן התשובה
בס"ד

צפיה לציון
הצפיה לציון היא הסיפור של אברהם אבינו. והיא הסיפור על חמש מאות וחמש עשרה תפילות של משה רבינו לזכות לעלות לציון.
העליה לארץ ישראל היא מצוות עשה מהתורה. ומוזכרת בפרשת ראה כשהתורה רוצה להסביר כי המצוות הם ברכה וכשלא עושים אותם הם קללה. (דברים פרק יא)
(כו) רְאֵה אָנֹכִי נֹתֵן לִפְנֵיכֶם הַיּוֹם בְּרָכָה וּקְלָלָה: (כז) אֶת הַבְּרָכָה אֲשֶׁר תִּשְׁמְעוּ אֶל מִצְוֹת ה´ אֱלֹהֵיכֶם אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוֶּה אֶתְכֶם הַיּוֹם: (כח) וְהַקְּלָלָה אִם לֹא תִשְׁמְעוּ אֶל מִצְוֹת ה´ אֱלֹהֵיכֶם וְסַרְתֶּם מִן הַדֶּרֶךְ אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוֶּה אֶתְכֶם הַיּוֹם לָלֶכֶת אַחֲרֵי אֱלֹהִים אֲחֵרִים אֲשֶׁר לֹא יְדַעְתֶּם:
(כט) וְהָיָה כִּי יְבִיאֲךָ ה´ אֱלֹהֶיךָ אֶל הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתָּה בָא שָׁמָּה לְרִשְׁתָּהּ וְנָתַתָּה אֶת הַבְּרָכָה עַל הַר גְּרִזִּים וְאֶת הַקְּלָלָה עַל הַר עֵיבָל: (ל) הֲלֹא הֵמָּה בְּעֵבֶר הַיַּרְדֵּן אַחֲרֵי דֶּרֶךְ מְבוֹא הַשֶּׁמֶשׁ בְּאֶרֶץ הַכְּנַעֲנִי הַיּשֵׁב בָּעֲרָבָה מוּל הַגִּלְגָּל אֵצֶל אֵלוֹנֵי מֹרֶה: (לא) כִּי אַתֶּם עֹבְרִים אֶת הַיַּרְדֵּן לָבֹא לָרֶשֶׁת אֶת הָאָרֶץ אֲשֶׁר ה´ אֱלֹהֵיכֶם נֹתֵן לָכֶם וִירִשְׁתֶּם אֹתָהּ וִישַׁבְתֶּם בָּהּ"
ערכה של הארץ הזאת מוזכר התורה מאות פעמים. רק בפרשת עקב שקראנו בשבוע שעבר היא מוזכרת שלושים פעם!!!
השבועה של אלוקים לאבות מוזכרת רק בפרשה אחת בתורה שבע פעמים. אותה שבועה שארץ ישראל תהיה לבני ישראל!!

מסקנה: אי אפשר להגזים בערכה של ארץ ישראל. היא מדברים שעליהם נאמר "מה רב טובך אשר צפנת ליראיך" הטוב שלה הוא כל כך גדול והוא כל כך צפון ונסתר. (שפת אמת מסעי). כך שאינך יכול להגזים בערכה, כי אף פעם לא תעמוד על ערכה האמיתי.
אלה הם הערכים של התורה!! אלה לא ערכים של הרצל ובן גוריון. זאת התורה. אלה דברי משה. אלה דברי השם. לא דברים של פוליטיקאים!!

התחברות לחילונים
ומה שכתבת על התחברות לחילונים. צריך באמת להגדיר שהתרבות של החילונים היא קלוקלת והרסנית. צריך לזרוק אותה לפח הזבל של ההיסטוריה. התאטרון שלהם מלא פריצות שקר וצביעות. הטלויזיה שלהם מלאה עריות ויצרים. התרבות שלהם היא של אכול ושתה. המשפט שלהם מלא קנוניות וצביעות ועל כולם עולה התקשורת שאיבדה את כל המחסומים בגירוש האחרון. ומכרה את הערכים האחרונים שנשארו לה על מנת לראות את המתנחלים מגורשים והופכים לפליטים.

לכן צריך לזרוק את התרבות שלהם לפח. לזרוק את הטלויזיה ולא להמשיך לינוק ממנה כלום. לזרוק את העיתונים שלהם ולא להמשיך לפרנס את "שונאינו".

לצערי הם שונאינו למרות שהם גם אחינו. לא מדובר על כל החילונים - חלילה. רק על אלה שמשכו את המדינה אל עבר הפחת.
עליהם אני אומר לא נשכח ולא נסלח!! האחרים בשבילי הם תינוקות שנשבו בקסם השוא של נביאי השקר.

כך עם הדתיים שבאו לפנות ולא אמרו אינני יכול. היו רבנים שאמרו מפורש לסרב פקודה. היו רבנים שאמרו לומר "איני יכול" אבל היו רבנים שאמרו למלא את הפקודה ולצערי הם צריכים לשאת עכשיו באחריות לאותם שמילאו את הפקודה המרושעת הזו ועכשיו סובלים צלקות מצפון שלא יעזבו אותם לעולם.

מסקנה: צריך לקחת את ההנהגה של המדינה הזאת בידים. צריך להתאחד ולהתאגד לבחירות בכנסת ולהפיל את המרושעים שעלו עוול כזה.

להתגייס?
אני חושב שזה לא נכון להתחבא במערה ולומר "אני סטמאר" לא מכיר ולא יודע ולא רואה ולא שומע. הדרך של סטאמר נכשלה לאורך כל ההיסטוריה. היא נותנת את הכוח לרשעים להמשיך לעשות עוול. החלום של הרשעים הוא שנהיה סאטמר. כך אפילו אם נהיה פה רוב - הם ימשיכו לשלוט על הכספים ועל האנשים ועל התקשורות ועל בתי המשפט ועל גופינו ונשמתיו.
אם תראה אחד אומר לך להיות סאטמר. תבדוק אם הוא לא אבישי רביב. אם הוא לא שליח של השמאל הקיצוני שרוצה להמשיך לשלוט כאן בלי מצרים.

אלה שאומרים לא ללכת לצבא לדעתי הם לא חושבים מספיק עמוק. זה נכון ששרון וחבר מרעיו הפחדנים הכתימו את המדים של צה"ל. וניצו שחם וחבריו שהכו ופרקו את כל היצרים האפלים שלהם על המתנחלים. הם הכתימו את מדי המשטרה.
אבל שלא את עצמך, האם אנחנו רוצים לחזור לימי תרפ"ט כשלא היה צבא, כשהערבים שרפו יהודים חיים על פרימוסים. שחטו וטבחו וכו´ וכו´.

לא ולא!

צריך להחליף את השלטון במשהו אמוני.
ואם אתה מתרגם את המילים של "מלכות בית דוד" ומוריד את זה לעולם המעשה - הכוונה היא משהו פוליטי. שלטון. צבא. מדינה על פי ערכי הנצח של עם ישראל. מדינה שמחנכת על פי התנ"ך. על פי המסורת שלנו. על פי ה´.

בהצלחה

התשובה התקבלה מהרב שמואל אליהו בתאריך כ"ח אב ה´תשס"ה .


זה אמת!!!! מה התגובה שלכם לכך?

נכתב ע"י: עדי