שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

ערוץ 7 מדווח:

"קבוצה של 50 מרבני הציונות הדתית יצאה בסוף השבוע בגילוי דעת: לא להתגייס לשירות מילואים. 'בהתגייסות למילואים יש משום מתן אפשרות להפנות כוחות למשימת הגירוש'.

בין הרבנים החתומים על גילוי הדעת: יו"ר ועד רבני יש"ע - הרב דב ליאור מקריית-ארבע, הרב זלמן מלמד מבית-אל, הרב עקיבא הכרמי רבה של קרית שמואל בחיפה, הרב משה לוינגר מחברון, הרב ישראל אריאל, ראש מכון המקדש, הרב אליקים לבנון מאלון-מורה, הרב שמואל טל מנוה-דקלים, הרב אליעזר מלמד מהר ברכה, הרב דוד דודקביץ' מיצהר, הרב יוסף בדיחי מכפר דרום, הרב דוד חי הכהן - ראש ישיבת בת ים, הרב חיים כץ שמשמש ראש הכולל בבית אל והרב חיים סמורטריץ' מהיישוב יתיר.

בגילוי הדעת נכתב:

"לא עת לחשות, צה"ל הוא צבא הגנה לישראל, הוא צבא ה´ והשירות בהגנת מדינת ישראל הינו זכות ומצוה, משימת הגירוש הנפשעת שהטילה ממשלת ישראל על צה"ל גורמת לכך שכל שירות שיש בו סיוע לפשע, הינו עבירה חמורה...ההתגייסות למילואים כדי לאפשר הפניית כוחות למשימת הגירוש, אסורה. גם שירות מילואים שאינו סיוע ישיר לגירוש, יש בו תמיכה עקיפה בגזירה הנוראה, ועל כן הנמנע ממנו בכל דרך יבוא עליו ברכת הטוב".

סוף ציטוט.

איזו כפירה!!!! - יתכן שבצבא הקדוש הזה יכולה להיות עבירה חמורה????? חוששני שההתנתקות מבתי המרקחת כבר התחילה!

אבל הדובדבן נמצא דוקא בחלק מתגובות:

* הודעתי שלא אגיע למילואים - וללא קשר לרבנים לדעתי על רבנים לעסוק בפסיקת הלכה נטו, להענות לצו מילואים או לא זו החלטה אישית של כל אחד ואין צורך לרבנים בזה. אני אישית לא אתיצב וללא קשר לפסיקת הרבנים.

* אין לדבר סוף - האם מותר למלא מקום של מישהו בעבודה שיצא למילואים? האם מותר לתת טרמפ לחיילים? האם מותר להביא צ'ופרים במחסומים? האם מותר לתת רשות קדימה לרכב צבאי בכביש? האם מותר להזמין הביתה ילד שאביו בצבא? ועוד כהנה וכהנה שאלות... מה רוצים ממני?????

אגב חבל להשחית זמן על מנת להביא את האש והגופרית ששלחו המגיבים באתר ערוץ שבע (במאמר אחר) על ראשו של הר' מרדכי אליהו שקרא לא לסרב לפקודה, "רק לבכות עם המשפחה ביחד", פשוט "ירדו עליו ללא רחם...

זו ציונות "דתית"וזו שכרה.

החזון ושברו....
נכתב ע"י: יהודה מלאכי