שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

ארגון אזמרך בלאמים מצטרף להתנתקות...




בעקבות החלטת ועדת הרבנים לעניני תקשורת שמונתה ע"י גדולי הדור להתנתק מחברות: פרטנר(אורנ'ג), סלקום, ופלאפון, אשר בעזות מצח ובחוצפה יתירה סרבו לסור למשמעתם של גדולי הדור, ולאפשר לצבור החרדי אפשרויות תקשורת שימעטו לכל הפחות קצת את הנזק האדיר שנגרם מהמשחית הסלולארי , ולהחזיק מכשיר שאושר ע"י ועדת הרבנים בלבד!!! (מחברת מירס), יוחלף במהלך השבועיים הקרובים מספר הפלאפון של ארגוננו (0507-299529) למספר: 0577-3129952. במספר הישן תוכלו לשמוע הודעה המפנה למספר החדש.

אנו תקוה כי מלחמה זו תתפתח לחזיתות נוספות המשחיתות כל חלקה טובה בעם ישראל ושלרובן יש קשר לעולם התקשורת. והקב"ה יעזור ויתן כח לגדולי הדור שנשארו לנו לפליטה בדור מיותם זה כח לעמוד בפרץ ולהסיר כל המכשולות הרבות העומדים לקעקע יסודות היהדות ע"י בני בליעל שעבור בצע כסף מוכנים להוריד נפשות ישראל שאולה.

וידע הצבור כי ראוי להשתמש גם במכשיר הכשר רק כשצריך ממש, וכמה שפחות לחשוף אותו, ולעשות בו השמוש בצנעה ככל שניתן, ובודאי שגם המכשיר ה"כשר" נאסר לגמרי על בחורי ישיבות ובנות בתי החינוך, ויש להרחיקו מהילדים הקטנים ולא לחשוף אותו לעיניהם כלל- ולא דבר קטן הוא, כי ילדים וילדות רבים התדרדרו לבאר שחת כתוצאה מהיחשפות למכשיר זה ואבדו כל חשק וטעם בלימודם והתחברו ע"י זה לקלים ופוחזים.

ולא רק מהמשחית הסלולארי יש להשמר אלא מכל דבר המביא לשמחת הנפש והתרגשותה שלא דרך הדעת היינו שלא מביא לצמיחה של האדם (עיין שו"ת הרמב"ם סי' רכ"ד, ומורה נבוכים ח"ג פ"ח, ובים של שלמה ב"ק פרק החובל סי' נ"ו) וידע הצבור כי : סרטים "חרדיים" (שהינם חיקוי זול של כל תרבות הקולנוע המערבית מחריבת המוסר האנושי כמו למשל מחטיאי הרבים "גרובייס" ושות' המנסים להפוך אותנו ל"תרבות אנשים חטאים" והוא בכלל איסור של בתי תיאטראות וקרקסאות), מוסיקה "חרדית" (שרובה חיקוי זול של שירי העגבים הנהוגים היום בעולם, ולא הותר אלא שירי תשבחות לה' ותו לא). תחנות רדיו "חרדיות" שקוראות לעצמן "ערוצי קודש" ומחלקות לנערים מכשירים סלולריים כ"פרס" על זה שהואילו בטובם לדרג את מצעד הפזמונים ה"חסידי" שלהם. וגם ערוצי "הקודש" שמביאים שיעורים ודברי תורה שמם הנכון הוא "ערוצים לקרוב רחוקים" וכשמם כן יעדם ומי שזכה לדעת תורה מה היא לא יעביר את זמנו כי אם בבית המדרש ויזכה לעצמו ולזרעו בזה ובבא. וכן כל שאר המרעין בישין שצריכים לקרוא לעצמם חרדים כי בלעדי זה אין בהם שום ניצוץ של חרדה לדבר ה' וכל ילד יזעק כלפיהם "המלך עירום" ולכן מצטעצעים בתארים כמו "ערוצי קודש", "סרט מבוקר", "משחקי מחשב חינוכיים", "העיתון לבית החרדי", "רדיו קול חי", ועוד...


ובזכות שמיעה לדברי חכמים והתנתקות ממחטיאי הרבים למיניהם נזכה שהקב"ה ינתק מעמו ומארצו כל אויבינו, הן הקמים עלינו לכלותנו, והן הגרועים מהם ערב רב שאור שבעיסה החפצים להעבירנו מדתנו ומתורתנו ויצילנו מידם ויגאלנו גאולה אמיתית ושלמה במהרה בימינו אמן.

נכתב ע"י: יואל אלחנן