שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

האם יש חוטא נשכר?!

הרב אליהו הסביר ש"היום נוהגות הנשים לבוא לשמוע את פרשת זכור, כמו שפסקו הפוסקים שנשים לא חייבות, אבל הן צריכות לעזור לבעלים ללכת להשמיד את עמלק‭."‬ לא חלה עליהן חובה שכן הן "לא חייבות במלחמה‭."‬ אחר כך הוסיף את פסיקתו הייחודית לחיילות צה"ל: "אבל הנשים שהולכות לצבא חייבות בשבת זכור לבוא ולשמוע. למה? אומרים שנשים לא חייבות מכיוון שאין דרכה של אישה ללכת למלחמה, אבל נשים שלובשות נשק והולכות ברחוב, מתגאות בדבר הזה, אז כולן צריכות לבוא לשמוע פרשת זכור‭."‬ הוא אף פנה לרבנות הצבאית: "תשחררו את הבנות החיילות שיבואו לשמוע, או תביאו להן ספר תורה מהודר, חשוב לקרוא פרשת זכור‭."‬ מזכירו של הרב אליהו, הרב שמואל זעפרני הבהיר שאין משמעות הדברים שהרב אליהו מפתיע ומתיר לנשים לקרוא בתורה בעצמן עבור עצמן, אלא שיאזינו לקריאת גברים. ועוד דבר חובה להבהיר: הרב אליהו הוא מתנגד חריף לגיוס בנות לצבא. ====================================== עקב כך עלו בראשי שאלות כדלהלן: שאלה: האם השירות קובע?! אם כך נכה ,פסח ועיוור בחורי ישיבות שתורתם אומנותם,גם כן פטורים מפרשת זכור?. שאלה : האם חוטא יהיה נשכר ? כלומר שחיילות שעברו על איסור תורה ,ודברי חכמים, מקבלות צ'ופר של מצוה,והכרה,? שאלה שלישית: האם מותר לערוך מי שבירך לבת שמתגייסת לצבא? אני כחזן סרבתי לברך,ואם כבר לא לציין גיוס לצבא,לדידי זה כמו לברך גנב שיצליח בגנבתו. שאלה: האם אין בכך חילול ה',האם זה לא יעודד בנות להכנס לשירות צבאי?
נכתב ע"י: king