שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

שלום וברכה

רציתי להתייחס לעניין, ההתנגדות לבחירות המובאת באתר המבורך הזה, הרבה פעמיים.
היחס שלי הוא לדעת החזון איש ותלמידיו.
מרן ר' חיים קנייבסקי אחיין החזון איש- הצביע והורה להצביע יש תמונות ותיעודים.
מרן ר' ניסים קרליץ אחיין החזון איש- הצביע ואמר להצביע יש תמונות ותיעודים.
ועכשיו למה שאני מכיר מקרוב (וגם אתה כבוד הרב שליט"א,  תלמידיו המובהק ואחיין של מרן החזון איש,  מרן ר' חיים שאול גריינימן זללה"ה, שקהילתו מתגוררת בעיקר ברחוב חידושי הרי"ם בבני ברק, ובזיכרון יעקב, כבודו מכיר את זכרון יעקב מידיעה אישית...שם תלמידיו מתגוררים, והם הולכים אחרי רבם שהוא תלמיד מובהק של החזון איש באש ובמים, הוא חד משמעית היה בעד לבחור, זאת למרות המכתבים המפורסמים שלו במכתבי התעוררות נגד המדינה, והיחס לממשלת הכופרים, כדעתו שהם גזלנים, וצריך להציל ולקחת מהם. זאת היתה הוראה ברורה וישירה, עד יום פטירתו, וכן זה הוראה ישירה של מרן ר' דוב לנדוי שליט"א אחד מגאוני חוג חזון איש. וכן הוראתו והדרכתו, שמעתי מיפיו של ר' מאיר גריינימן ובנו ממשיך דרכו הגאון האדיר הרב אברהם ישעיהו גריינימן שליט"א, המתגורר בזיכרון יעקב, ואני כמעט בטוח שכבודו מכיר אותו.
אז לומר שיש שהתנגדו לבחור, אוקיי
אבל שתלמידי החזון איש והחזון לא מצביעים ולא הצביעו כבודו מוזמן לשאול את דעת בניו של הרב גריינימן ואת דעת ר' דוב..
אז מדוע לשנות מהאמת הידועה לכל מכיריהם ותלמידהם.
מה שכן אני יודע שיש מתלמידי החזון איש שהם עצמם לא מצביעים, אבל חד משמעית מורים בכל בחירות מחדש להצביע, זאת בזמן שיש מתלמידיו שהם עצמם הצביעו עד יום פטירתם, ויש תיעודים לכך.
כל גריינימן ותלמידי החזון איש מצביעים,  זאת עובדה.
אשמח לתגובה, מכבודו.
בדרך אגב אני אישית מאוד מזדהה עם הרבה ממה שאתה עושה, וגם יצא לי הרבה פעמיים לפגוש אותך בזיכרון.. אשמח לתגובה, פשוט הרבה זמן לא ראיתיך 
תודה רבה, יום טוב.

נכתב ע"י: יעקב