שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

שלום זכריה

ראשית אני מתנצל על העיכוב במענה לשאלותיך. 

לגבי שאלתך-ראשית, אקדים ואומר שאין מושג כזה אינטרנט כשר. המשוואה ההתחלתית והבסיסית היא שהאינטרנט הוא מסוכן מאד. וכל סוגי הסינון וההגנה הקיימים באינטרנט לא הופכים אותו לכשר אלא למסוכן פחות.
מנגד-האינטרנט הוא כלי תקשורתי בסיסי מאד בעולמנו ורבים נצרכים לשימוש בו אם בשביל פרנסה ואם בשביל דברים אחרים ולכן כל מי שנצרך לאינטרנט ו/או רוצה לפנות באמצעותו למאן דהו למטרת העברת תוכן מסויים חייב להתייעץ עם מורה הוראה כיצד לעשות זאת ואיך להישמר מפני הנזקעם העצומים שיש באינטרנט.

אתר אזמרך בלאמים לא פונה כלל לציבור החרדי כי אני באופן אישי לא רוצה להיות גורם בהזמנת יהודי שומר תורה ומצוות לאינטרנט. מסיבה זו אני גם לא מעלה שיעורים ותכנים לפייסבוק ו/או ליוטיוב למרות שהגיעו אליי בקשות רבות לעשות זאת ולמרות שבאמצעות הפייסבוק והיוטיוב אפשר להגיע לקהל יעד גדול בהרבה מזה של האתר.
גם את האתר עצמו הקמתי רק אחרי שנכשלו כל נסיונותיי לגבש קבוצות דיון על הנושא עם רבני הצה"ד לסוגיה כדי שהדיון יהיה בלתי אמצעי ויאפשר לכל צד לומר את דבריו. רק לאחר שלא נותרה בריה אחרת להביא את הדברים לידי ידיעת הציבור הדתי לאומי ולאחר התייעצות עם מספר תלמידי חכמים מופלגים הוקם האתר ונאמר בו מפורשות שהוא פונה לציבור הדתי לאומי.

נכתב ע"י: יואל אלחנן