שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

שריינו לעצמם מקום קבוע בשאול תחתית

אם יש משהו וודאי בעולם הזה, הרי אפשר להיות בטוח בכך שעסקני המפלגות החרדיות והעיתונאים החרדים שריינו לעצמם ולבני משפחותיהם מקום קבוע בשאול תחתית ממש ביציע ה"כבוד", וייתכן מאד גם למטה מכך. לשם ייכנסו יחד עם חבריהם ושותפיהם לדרך - הציונים.

הבעיה היחידה שהם עלולים לגרור לשם ציבור שלם !

וכן, יש מה לבוא בטענות אל הציבור החרדי, כי הציבור הזה איננו נקי ואיננו תמים כלל ועיקר. זה שעיתונאים ואתרי אינטרנט כותבים שקרים זו לא טענת הגנה עבור הציבור הזה. הציבור החרדי הוא ציבור מלומד, ציבור יודע ספר, ציבור שרובו ככולו מכיר היטב את התנגדותם של גדולי ישראל מהדורות הקודמים לציונות. בחברה החרדית, כמעט בכל משפחה יש מישהו שלומד בישיבה, כולל או תלמוד תורה. אז אם בעיתונים כותבים דברים העומדים בסתירה גמורה לדעת תורה ופסקי הלכה מפורשים של גדולי ישראל מהדורות הקודמים, אדרבא זה צריך לעורר את הציבור לעשות בדק בית יסודי לגבי מה באמת מתרחש בתוך המחנה שלו.

ואפילו אם מה שכותבים העיתונאים איננו סותר את עמדתם של גדולי ישראל, ממתי לומדים השקפה והלכה מעיתונאי? או עסקן מפלגתי ? או איזה אתר רפש דוגמת כיכר השב"ב, בחדרי חרדים, כדורי.נט וכו' ?  ממתי סומכים באופן עיוור על מילה של עיתונאי שפל או עסקן מפלגתי ולא בודקים ומאמתים שיש אכן דברים בגו ולא מדובר בשקרים וכזבים ? 

הטענה "האמנתי באופן עיוור לדברי העיתונים ולכן הלכתי להצביע בבחירות" לא תעניין אף אחד בהיותה טענה מגוחכת שאפילו גוי היה מתבייש להציגה כטענת הגנה.



נכתב ע"י: ג.