שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

גם למדינה וגם לצבא אין שום קשר למושג...

יהדות. המדינה היא אנטי יהודית בתכלית וכופרת בקיומו של בורא עולם (לא בחיוב לשמוע לתורה"קאלא בעצם קיומו) ומשום כך אין לה קשר כלשהו למושג יהדות וממילא הצבא שלה גם הוא אינו קשור ליהדות כלל.
השאלות האם צריך לסגור את המדינה או את הצבא או מה יהיה אם כל עם ישראל יהיה תחת הנהגת גדולי הדור הינן שאלות לא מעשיות ברגע זה ועד שאתה דן על כל עם ישראל תדון על חבורת הח"כים חובשי הכיפות השחורות הנמצאים בכנסת האם הם ישמעו אי פעם לגדולי הדור ויקבלו על עצמם את הנהגתם כי נכון להיום הם מתנהגים בדיוק להיפך מהוראותיהם של גדולי ישראל בכל התחומים שהם רק נוגעים בהם.
הנקודה היא שיש מרד נגד בורא עולם בפלטרין שלו ובכל העולם כולו וממילא כל עוד נמשך המרד אין שום תקוה לשיפור המצב וגם עם הצבא היום אנחנו בסכנה קיומית כל רגע ובמצב שכל שינוי שלו עלול להביא תוצאות הרסניות ח"ו שהצבא לא יכול גם אם ירצה להתמודד עמהם.
מה שרלבנטי לגבינו הוא לזכור שחובתנו להיות עבדים נאמנים לקב"ה גם אם כל העולם כולו יהיה בעבר אחד ואנחנו בעבר השני ולהסתכל על המציאות בעין מפוקחת ולהגדיר נכון את המציאות הניבטת לעינינו שפירושה:
מדינת ישראל-מלכות של מינות הנלחמת נגד בורא עולם ועמו שאין לה שום זכות קיום מוסרית עפ"י תורה"ק ועוד יותר על פי שיטתם האפיקורסית הכופרת בתורה (שלשיטתם עם ישראל הוא המצאה דמיונית של איזה סופר או חבורת סופרים עפ"ל) וכמו שכל ערבי מבין שאין לו קשר של הזדהות עם המדינה כך ועוד יותר צריך להבין כל יהודי חרד (ועובדה היא שהערבים שמגלים עקביות בזה כולל נציגיהם הפוליטיים אף אחד לא מדבר על גיוסם לצבא אפילו ברמז ורק הנציגים ה"חרדים" הרוקדים "מה יפית" השכם והערב בפני כופרים ואפיקורסים ובלהט שלא נתפס אצים רצים למלא מכסות של מתגייסים מן הציבור החרדי לצבא הליסטים שלהם מתקיים בהם כל המחניף לרשע סופו נופל בידיו וכבר לא זוכרים מאומה מה חובתם כיהודים מאמינים ומה ביניהם ובין נתניהו וליברמן ושאר אליליהם)
ואם בטפשותם זקוקים לצבא אחרי שהתגרו לחינם בערבים כדי להקים את מדינתם שימצאו
מי שמוכן מרצונו לשרת אותם ואם צריך ישלמו לו על זה כל סכום שיידרש כדי שיסכים לסכן חייו עבורם. (תאר לך ששכן שלך בסכלותו ובשגעונו שבר את חלונות ביתו ודלתותיו ועכשיו תופס אנשים ברחוב ומכריח אותם לעמוד ליד חלונותיו ודלתותיו שלש שנים לבל יפגעו בחפציו או יגנבו אותם) היש לך רשעות ואכזריות יותר מזה?? וכי בגלל שראשי הציונות בטפשותם התגרו לחינם בערבים בשביל להקים מדינה לעם שלשיטתם הוא יצירה ספרותית דמיונית אזי צריכים בחורים בני 18 לסכן חייהם עבורם בעל כרחם ולתת להם  במתנה 3 שנים מחייהם??
ואם הנהגת העם היתה מסורה בידי גדולי ישראל בטוחני שהיו נפגשים עם מנהיגי הערבים ובתיווכם של עוד מדינות היו מקדמים שלום בין העמים ולכל הפחות מפחיתים את עצמת השנאה כי היו באים באוירה של הכנעה וכבוד לערבים ולא בגאווה לאומית מטופשת שנלמדה מהגרועות שבאומות (וכמו שעשה מרן הגרי"ח זוננפלד זצ"ל עם מנהיגי הערבים) ואף אם לא היו מצליחים בכך והיינו צריכים לקחת את מקל הנדודים בידינו היינו עושים זאת ויודעים שהוא חלק מגזירת הגלות ובוטחים בישועתו של הקב"ה בעת שיחפוץ לגאלנו (והיום גם עם המדינה ועם הצבא סכנת הצורך לצאת או לברוח מארה"ק היא סכנה שבכל יום עלולה חלילה להיהפך למוחשית מכל צד של גבולות ארה"ק ומי יודע מה יילד יום ועד מתי יאריך הקב"ה אפו וירחם על עמו ישראל).
ולנו לא נותר אלא לקיים "אז נדברו איש אל רעהו" ו"מפרסמין את החנפים מפני חילול ה' " וללכת בדרכי יעקב אבינו ע"ה שלימד אותנו בפרשתנו ש"אתנהלה לאיטי" בכבדות ובקושי עדיף מכל התקציבים וה"עזרה" של עשו והארבע מאות איש אשר איתו אשר בעין שטחית מראים פנים שחפצים בטובתנו אבל רוצים לאבדנו ח"ו מהעולם הזה ומהעולם הבא והקב"ה ברחמיו יוציאנו מאפילה לאורה ויגאלנו ע"י משיח צדקנו בב"א. 

נכתב ע"י: יואל אלחנן