שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

הבעיה היא לא הערבים...

אלא הציונים שנטלו על עצמם את אחת מסמכויותיו העיקריות של מלך המשיח, קיבצו המוני יהודים מכל העולם אל ארה"ק שלא כדין (וגם עתה ממשיכים בפעילות בלתי חוקית זו במלוא התנופה וקוראים לכך "קיבוץ גלויות"). יתר על כן, לשבע מיליון יהודים לא הייתה שום סיבה/הצדקה לעזוב את מדינותיהם מהטעם שמדובר בהעברה על השבועה שלא לעלות בחומה. ולכן, פשיטא שיהודי ארה"ק צריכים לעשות כעת השתדלות לרדת מן הארץ ולמצוא לעצמם מקום מגורים בחו"ל. 

הערבים מצדם, הודיעו כבר לפני מאה שנים ויותר שהם מוכנים לקבל הגירה יהודית לארה"ק ואף ראו בכך ברכה כלכלית עבורם, אולם לא כיישות ריבונית עצמאית (קו"ח יישות תוקפנית עם צבא שמחזיק נשק להשמדה המונית). מבחינה היסטורית, הערבים אף פעם לא התנגדו ליהדות ולא רדפו יהודים בגלל דתם. הסיבה היחידה לאיבה הערבית הינה רצונם לבסס ריבונות מדינית בארה"ק. ולכן אין שום סיבה להניח שהערבים לא יסבלו לצדם יהודים אם וכאשר תפורק המדינה.

במאמר מוסגר, יש לציין שהמשך החזקת המדינה היא לא אופציה אלא כרטיס בכיוון אחד אל האבדון ר"ל. כל בר דעת העוקב אחר מהלך האירועים בעולם היום רואה שהמשך קיומו של צ.ה.ל מבטיח: מלחמה בלתי פוסקת, מירוץ חימוש מול אינספור מדינות בו אי אפשר לנצח בטווח הארוך, מזרח תיכון מגורען כולל נשק להשמדה המונית שאי אפשר לשלוט לידיי מי הוא יגיע, אמריקה עייפה וחלשה שאין בכוחה למלא את תפקיד ה"שוטר העולמי" ואשר לא תעשה מאומה אם הציונים יימצאו עצמם בעימות חזיתי מול מעצמה כמו רוסיה.

מבחינה מוסרית, המשך החזקתו של צ.ה.ל זה גם כן אסון מהסיבה שהציונים מכריעים בדיני נפשות ועושים כן עפ"י חוקים וכללים שהם כולם הפקר בעיניהם.



נכתב ע"י: דמוס.קרטוס