שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

לגבי ה"מחלוקת"...

1.אין ולא יכולה להיות מחלוקת בנוגע לנושא הגיוס לצבא כי על פי דעת תורה אסור לכוף אף אדם לשרת בצבא (גם אם הוא חילוני) עד שיבוא מלך המשיח וראה בזה באריכות ב"דת הציונות" חלק א' פרק ו' ובקונטרס 'ימינם ימין שקר' (ובמקורות המובאים שם) ואם רוצים לשנות את ההסדר הקיים הפוטר מי שתורתו אומנותו ולא מסתירים אפילו שהמטרה היא לבולל את הציבור החרדי בציבור החילוני הרי זה גזירת שמד. עדיין ייתכן שלמרות שמדובר בגזירת שמד תהיה מחלוקת בין הגדולים איך להתמודד עם הגזירה וייתכן שתהיינה דעות שונות בנושא בקרב גדולי ישראל וחלק יסברו שצריך לצאת למחאה וחלק יסברו שכרגע כדאי להמשיך ולהתייצב כרגיל בלשכות הגיוס (אם כי המציאות מראה היום בעליל ויש על זה מאות עדויות כי בחורים שהתיצבו בלשכת הגיוס שוכנעו או הוטעו לחתום על מסמכים שונים ומצאו את עצמם אח"כ מחוייבים בגיוס). אלא שבפועל באים הפוליטיקאים החרדים (יחד עם כמה ראשי ישיבות שאימת הפוליטיקאים עליהם) ומצהירים כי אין שום גזירה ועולם כמנהגו נוהג והגדיל לעשות אחד מהם ולומר ללא בושה ששבעים שנה לא היה המצב כל כך טוב וכתוצאה מזה הופכים את הסוברים שיש לצאת למחאה גלויה כחסרי דעת שתחת אשר יכולים להמשיך ללמוד באין מפריע מחוללים מהומות על לא כלום, וזאת רשעות שאין כדוגמתה מלבד העוון החמור של שותפות לגיוס חרדים לצבא ויתנו את הדין על כל חייל שמחמתם התגייס לצבא על כל ההשלכות של זה עליו ועל דורותיו. לסיכום:גם אם יש מחלוקת בין הגדולים על אופן ההתמודדות עם גזירת השמד ואין הכרעה ברורה בזה הרי שלכל צד יש על מה שיסמוך וכל צד מחוייב לכבד את הצד שכנגד ומי שמציג זאת בצורה הפוסלת לגמרי גדולים מצד כלשהו שסוברים אחרת הרי הוא מבזה ת"ח וכן מי שמכחיש את המציאות שמדובר בגזירת שמד נוראית שבאה להרוס את הציבור החרדי ומרדים את הציבור כאילו הכל בסדר ולא קרה כלום הוא בכלל ארור משגה עור בדרך ואם בחור אחד יתגייס בגלל נבואת השקר שלו ייחקק לעד כמחטיא הרבים.
2. לפוליטיקאים החרדים יש אינטרס להציג מצג שקר לציבור ולגדולי ישראל מפני שאם יציגו בפניהם את האמת סביר מאד שיונחו לפרוש מהממשלה וניחא להם לעבוד עבודה זרה ולמסור בניהם למולך מאשר לוותר על יום אחד ב"מנעמי" הקואליציה ומוכנים להפקיר את כלל הציבור בשביל שררותיהם והממון שמגיע אליהם מחמתן.
3. פשוט מאד, בעזרת ממונם ו"קשריהם" מוצאים דרך למשב"קים למיניהם, קונים אותם ואת חצרותיהם ומשיגים שליטה על כל היוצא והנכנס מחד גיסא ומאידך גיסא קונים את אמצעי התקשורת החרדים למיניהם בעזרתם שוטפים לציבור את המח עם"דעת תורה" שלא היתה ולא נבראה. בד בבד מטילים את אימתם על ראשי הישיבות ומנהלי המוסדות הכמהים לתקציבי המדינה  כדי להתקיים ומכריחים אותם לשרתם ולעבדם ואם צריך גם לפרסם מאמרי "השקפה" שבאורח פלא תואמים לגמרי את שיתוף הפעולה שלהם עם הכופרים והמינים (ואחד מהם אף הגדיל להשוות ב'יתד נאמן' את העיתון של הצד שכנגד לתעמולה הנאצית ולכנות את העורך שלו "גבלס" מה שלא תראה בעיתונם לעולם כלפי המומר להכעיס נתניהו או המומר להכעיס ליברמן או שאר שותפיהם המסיתים והמדיחים שאיתם מסתדרים מצויין ורוחשים להם כבוד רב עד כדי להזמינם לשמחותיהם המשפחתיות.
4. שוב, אם ההתייצבות הינה לצורך חתימה בעלמא על דיחוי ואח"כ חוזר ללימודו ודאי שאין בכך בעיה. אך המציאות בשנים האחרונות אינה כך וכל המתייצב בלשכת הגיוס עובר נסיונות שכנוע להתגייס ואף מנסים לרמותו ולהחתימו על טפסים שאינו יודע מהותם ואח"כ מגלה שחתם שהוא מוותר על מעמד של בן תורה ומוצא עצמו מחוייב בגיוס וא"כ ההתייצבות הופכת לבעייתית ומסוכנת ובפרט שהם מצהירים שמטרתם לגייס בחורי ישיבות ואף מפרסמים מה היעד שרוצים להגיע אליו והח"כים החרדים לבושתם ולחרפתם לא מכחישים אפילו שמשתפים פעולה בכל הקשור לעמידה ביעדים אלו וא"כ במצב שכזה ההתייצבות מסוכנת ומי שאומר שאין בכך כל בעיה הרי הוא זורה חול בעינים ולכה"פ אלו הגורסים שצריך להמשיך ולהתייצב היו צריכים לדאוג להכנת הבחורים לכ תרחיש אפשרי וכן לדאוג שלא יאונה כל רע למי שהתייצב אבל הח"כים ברשעותם אומרים להתייצב וכשמישהו מסתבך בגיוס עקב הוראתם מפקירים אותו וצריך לדאוג לעצמו לפטור או לדיחוי במאמצים מרובים.
כתבתי בקצרה ויש עוד הרבה להרחיב בזה אבל קשה במסגרת הפורום.
בברכה ובתפילה שלא ינוח שבט הרשע על גורל הצדיקים ושהציבור החרדי יפקח עיניו להבין שהמפלגות המתקראות חרדיות הן שותפות מלאות של מלכות המינות בדיוק כשם שמתיווני בית שני היו שותפים מלאים של אנטיוכוס ויימנעו מלתת להם כח וחיזוק כלשהו ואז בעז"ה תחזור ההנהגה על הציבור החרדי לגדולי ישראל עדי נזכה לביאת גוא"צ בב"א, יואל.

נכתב ע"י: יואל אלחנן