שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

אני לא אשם שסרטון עם משפט אחד של הגר"ע..

יוסף מכה אצלך גלים יותר מתשובה הלכתית מפורטת של רבו של מורו המובהק של הגר"ע יוסף, הגר"ע עטיה זצוק"ל. שפסק הלכה למעשה שכל דבריו של הר' קוק הם דברי מינות.
אתה מבין?? פסק להלכה!!! (לא דיבר עם הנכד שלו בסתמא כשהוא מצולם בוידאו בלי שהנכד בכלל מספר לו שהולך לפרסם את דבריו ברבים!!!).
אם סרטון וידאו עם משפט שלא נשען על מקור כלשהו בהלכה (כי מי שכל דבריו דברי מינות מותר גם מותר לדבר בגנותו כמבואר ב'חפץ חיים' מפורשות, ואם מסית אחרים לדעות המינות שלו אסור מדאורייתא ללמד עליו זכות) אלא שהגר"ע יוסף לא עסק מעולם במשנתו המחשבתית של הר' קוק (תשאל את תלמידיו  ואת בניו. (אני שאלתי!!!).
וחוץ מזה בשום מקום לא כתוב שכל גדולי ישראל בדורנו וכל שכן בדורות הקודמים צריכים לבטל את דעתם מפני דעתו של הגר"ע יוסף או כל חכם יחיד אחר בדורם. ואדרבה הראה לי אדם אחד שהוא מתלמידי שיטתו של הר' קוק וממשיכי דרכו שקיים בעצמו או הורה לתלמידיו לקיים "לא תסור" מוחלט באשר לפסקיו של הגר"ע יוסף ז"ל.
עצם העובדה שדבריו של הגר"ע יוסף "מכים גלים" אצל הדת"לים רק כשהם נוגעים לשבחו של הר' קוק  ואפילו שלא נאמרו כפסק הלכה אלא כשיחה בעלמא עם נכדו  הם מבטלים אצלם גם תשובות הלכתיות מפורשות שנכתבו נגד הר' קוק הינה דוגמה נוספת להרס שגרם הר' קוק לתלמידיו.
ומכל מקום אני לא אומר לאף אחד איך הוא צריך להתייחס לר' קוק אלא מביא את דבריהם של גדולי ישראל שאינם מוכרים לרוב הציבור ביחס אליו וכן את דעתי האישית המסתמכת על דבריהם ולכן לגיטימית לגמרי. והבוחר יבחר. אבל לטעון כי הנסמך על גדולי ישראל שהתבטאו נגד הר' קוק זה "המראת גדולי ישראל" הינה טענה חסרת בסיס וחסרת יסוד כלשהו.

נכתב ע"י: יואל אלחנן