שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

ציונות במיטבה - מן העיתונות השבוע

א. "מדינת ישראל מסבסדת את המערב העשיר ב-3 מיליארד דולר", כך גילה בשבוע שעבר שר המדע דניאל הרשקוביץ. זאת בשל "בריחת המוחות" בעולם האקדמי. "המדינות המעסיקות מדענים ישראלים קופצות עליהם כמוצאות שלל רב", הוסיף השר.

הוא ערך חשבון שהכשרתו של מדען בעל תואר שלישי עולה למדינה בסביבות מיליון דולר וכעת עובדים בחו"ל כ-3000 ישראלים בעלי תואר זה בנוסף לעשרות אלפים בעלי תואר שני וראשון.

בכתבה שפורסמה ב"הארץ" תחת הכותרת "המוחות הטובים בורחים", נכתב כי בשנים האחרונות נרשמה האצה בבריחת המוחות מישראל וישראל הפכה ל"יצואנית המוחות" מספר אחת לארה"ב ביחס לגודל האוכלוסיה וכו' וכו'

ב. "ערבים מגבירים רכישת קרקעות יהודיות בגליל" -אילי הון ערבים באמצעות רוכשים עשירים ממדינות ערב מגבירים לאחרונה את רכישת הקרקעות היהודיות בצפון. הרכישה מתבצעת בעיקר באיזורי מטולה, בלפוריה, ראש פינה, יסוד המעלה, זכרון יעקב, שפיה, בנימינה, יבנאל וכפר תבור -שמות מיתולוגיים בתולדות ההתישבות.

המדובר בקונים ערבים מנצרת, סכנין ודיר חנא הרוכשים את הקרקעות כחוק ממוכרים יהודים שנקלעו למצוקה כלכלית או תאבי בצע או כאלו שנטשו את עבודת החקלאות.

הכסף מגיע מאילי הון מאיחוד האמירויות ובמיוחד מערב הסעודית. אחד המוכרים מעיד כי הקונה אמר לו בשם שייך סעודי שמוכן לשלם כמה שצריך - זה כמו שעשתה פיק"א פעם שגאלה אדמות מערבים!

מי יגלה עפר מעיני יהושע חנקין וחבריו ומי יפקח עיני ראשי הציונות הדתית המצהירים השכם והערב כי מצבנו במדינת ה"אתחלתא דגאולה" הולך ומשתפר וכי חלומותיהם של אנשי הציבור הד"ל מתגשמים והולכים מיום ליום?


נכתב ע"י: ח.