שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

בקשת עזרה והודאה לקב"ה...

כמידי שנה אנו פונים שוב לעזרת ידידינו די בכל אתר ואתר המודעים לחשיבות הגדולה של הפעילות בכל הארץ. כידוע, בשנים האחרונות התרחבה פעילות ההרצאות של הארגון גם בתוך הצבור החרדי ומידי שנה נמסרות עשרות הרצאות בתיכוני בית יעקב, סמינרים, מדרשיות לבעלות תשובה ועוד...

לצורך הפעילות העמיד לרשותנו ר' דורון הי"ו רכב אשר הוא לנו לעזר רב אך דא עקא שאפילו את ההוצאות השוטפות של אחזקתו אין באפשרותנו לממן. אנו פונים לכל מי שיכול לסייע  בתשלום הוצאות הרישוי של הרכב לשנה נוספת [אגרה בסך-1100 ש"ח ותיקונים בסך של כ-300 ש"ח]. כאן המקום להודות לאשה החפצה בעילום שמה אשר נדבה אלפי שקלים למימון החלפת המנוע והגיר ואשר שלמה את הוצאות הביטוח לשנה הקרובה. זכות התרומה תעמוד לחזרה בתשובה שלמה של רוזה בת חסיה ושאר ב"ב.

כ"כ נודה לידידנו ר' יצחק אשר נדב את הוצאות הרישוי בשנה שעברה. זכות עשרות הנסיעות והתועלת הרבה שבשיעורים הרבים אליהם הובילו נסיעות אלה תעמוד לו להתברך בכל הברכות הכתובות בתורה אכי"ר.

וגם הקב"ה לא עזב חסדו מגופנו ומרכבנו...

בשבוע שעבר במוצאי תענית אסתר הוזמן הרב חזן בדחיפות ע"י "לב לאחים" לעין חמד כדי לשוחח עם נערה המשתתפת בשיעורי המדרשה של לב לאחים במבשרת המתלבטת בין גיוס לצבא לבין שנת לימודים במדרשת נוה ירושלים. מזג האויר היה סוער וגשמים חזקים ירדו באיזור ירושלים. בדרך חזרה מהשיחה באחד הסיבובים בכביש המוביל מעין חמד לכביש ירושלים-ת"א החליק הרכב לנתיב הנגדי ונעצר ממש בסמוך לגדר השוליים של הנתיב הנגדי כשבחסדי ה' לא היו רכבים בנתיב הנגדי ולא נגרם כל נזק לרכב ולרב חזן. השבח וההודאה לבורא עולם אשר שומר שלוחי מצוה מכל נזק ופגע ומגן עליהם מכל צרה.

בברכה, ובתודה מראש לכל הנרתמים לסייע, יואל. 


נכתב ע"י: יואל אלחנן