שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

הרוצה לשקר ירחיק עדיו...


מדוע אינך יכול יחד עם כל חבריך האברכים להציג כאן את השקרים והעיוותים המופצים על ידנו?. מדוע אתה נצרך למשוך את מבקרי האתר לתיבת מייל??

 

ובכל זאת אשאל שאלה ואשמח לקבל תשובה:

 

מדוע אחרי למעלה ממאה שנה לקיומה של הציונות הדתית שבמהלכן יצאו אלפי ספרים המסבירים מזויות שונות ומשונות את האידיאולוגיה הציונית דתית  די בספר אחד שם אדם שחזר בתשובה לפני פחות מעשרים שנה ורחוק אפילו מקרבה לקטני הת"ח שבדורנו כדי לבלבל את הנוער הדתי לאומי עד כדי שיצטרכו לפתוח עבורו תיבת מייל כדי שלא יתבלבל??

אומר לכם מה התשובה שלי לשאלה ואשמח אם תתקנו אותי: מפני שהאידיאולוגיה של הציונות הדתית הן זו של המזרחי והן זו של הר' קוק לא מעניינת רובא דרובא מחניכי הצה"ד (ועל כך תעיד העובדה הפשוטה ששום ספר מספרי היסוד של הציונות הדתית שי"ל ע"י מייסדה הר' ריינס לא נדפס במהדורה שניה...) וכל מה שהם צריכים את הר' קוק זה ככיסוי מצפוני להליכתם שולל אחרי אידיאולוגיות חילוניות לגמרי שהן המנווטות דרכן וחשיבתן הן במישור האישי והן במישור הלאומי, אידיאולוגיות שהר' קוק עטף במילים גבוהות כמו תחיה, אורות, טובת האומה, כדי שגם כשתתגלה ריקניותן ואפסיותן ימשיכו חניכי הציונות הדתית לסגוד להן.

 

ועוד שאלה קטנה (אני לא רוצה להעמיס על כל האברכים המוסרים נפשם ועיתותיהם להושיע את מבולבלי "דת הציונות")- האם אלי אוחנה ואיילת שקד מייצגים את תפיסתו של הר' קוק או את של הר' ריינס??.

 

בברכה, יואל.


נכתב ע"י: יואל אלחנן