שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

הודעה והבהרה חשובה!!!

בחדשים האחרונים מתנהלים מספר דיונים בפורום של "ישיבת" בית א-ל הקשורים לאזמרך בלאמים בעקבות מאמרים מהאתר שמובאים שם ע"י המכנה עצמו "מאן דאמר", ואע"ג שמסגנון הכתיבה ניכר שאין הדברים מובאים על ידנו בכל זאת מצינו לנכון להבהיר באופן חד משמעי: ארגון אזמרך בלאמים אינו משתתף בדיונים כלשהם בפורומים אחרים כבר למעלה משנתיים.

כל מי שמדבר בשמנו באתר אחר או מכנה עצמו בשמנו באתר אחר אין לו שום קשר אלינו ולא קבל מאיתנו שום רשות לדבר או להציג חומר מאתרנו. ולא שחלילה אנו מקפידים על לקיחת חומר מהאתר ופרסומו או הפצתו באתרים אחרים ואדרבה בכלל מזכה הרבים ייחשב העושה כן. אבל כל תוספת דיבור מעבר לחומר הנלקח מהאתר וכל שכן השתתפות בויכוחים היא על דעת העושה כן בלבד ובניגוד גמור לדעתנו. ואל יחשוב מאן דהו כי עצם קריאת החומר באתר כבר הכשירה אותו להתוכח עם ההולכים אחרי הכפירה הציונית דתית ואדרבה ללא שהוכשר לכך גורם נזק כי בטוחים שנצחו אותו בהבליהם ויתחזקו בגללו להישאר בדרכם הנלוזה וחבל.

אם היתה תועלת בויכוחים מעין אלה באתרים של הצה"ד עצמם היינו עושים זאת וחוסכים מעצמנו את כל הטרחה הכרוכה בהקמת אתר משלנו אבל הנסיון הראה כי באתרים אלה אי אפשר לנהל שום דיון רציני כי כל אחד שם חושב שהוא המבין הכי גדול בה בשעה שאינו בקיא כלל בנושאים שעליהם דנים.

בברכה, יואל.



נכתב ע"י: יואל אלחנן