מאת: שילה כהן
ד' אלול  ה'תשפ"ד  05:19 

אתם מדברים מבורות..


כפי שראיתי בפרסומים בפורם הגאונים שמבזים את הציונות הדתית הם לא מאחר כמה נערים שלמדו בשוליים של השוליים למדו בכמה תיכונים שקראו לעצמם ישיבות תיכוניות..  אבל בעצם הו לא משקפות כיום כלום
מאמין שאם הם היו למדים במרכז הרב או בהר המור
או באיזו ישיבה ציונית ברמה גבוה שכיום לא חסרות
ישיבות שהתלמידים שם ברמה רוחניות גבוהה ביותר מתוך בחירה אמיתית ואהבה ורצון לשקוע בלימודים התורה ולהתגדל אם אותם כותבי הפורם והספרים היו למדים שם
כנראה שלא היה את הפורם הזה היום אבל ההורים שלהם בחרו להשים אותם במסגרות שהן יותר מסורתיות לכן הם מדברים ככה
הם לא באמת זכו לראות את עולם התורה שגדל ופרח עם השנים
אלא בחרו לראות את החבר'ה המסורתיים מהכיתה שלהם שהתגייסו איתם.. מהמוסד לימודי המסותרי שלהם..
כל עוד לא למדתם בדגל ירושלים והלכתם להר המור
מרכז הרב
רמת גן וישיבות קדושות אין לכם זכות דיבור..
אתם סיירתם במקומות המסורתיים אין לכם טיפת ידע לא הייתם בתוך היכלי הישיבות ..
ד"ש לכם.. אני לא דן אתכם ואני חושב שאי אפשר לקבל ממכם ביקורת כי אתם לא יודעים ומדברים מחוסר ידע.. 
הרבה הצלחה! שתקבלו אהבת ישראל עליכם ולא כמו בעלי תשובה שצמאים לקנאת השם ועם הזמן זה ירד.. והבנים ירדים גם..
ה' אלול  ה'תשפ"ד  05:23 

במילים אחרות...


נכנסתי לאתר של אזמרך בלאמים וראיתי שאני לא מסוגל להתמודד עם טענה כלשהי שיש באתר כלפי הציונות הדתית אז כדי לא להתערער שכנעתי את עצמי שמי שלא למד בדגל ירושלים, בהר המור, בישיבת רמת גן או במרכז הרב אין לו זכות דיבור...
קל, פשוט, ומאד מאד משכנע...

אגב, שתי ההסכמות שניתנו לספר דת הציונות בכתב הן מתלמידי חכמים מופלגים שלמדו ב"מרכז הרב"  בצעירותם (וכבר אז הם היו מופלגים בתורה הרבה יותר ממי ששם עצמו אז לראשות הישיבה הרצי"ה קוק למרות שמעולם לא למד בישיבה אחת יותר ממספר חדשים, המקסימום שהגיע אליו מבחינה תורנית הוא מורה לתנ"ך בבית ספר יסודי "שארית ישראל", והביקורת החיובית היחידה שקיבל על דברים שכתב היתה מהאפיקורס י.ח. ברנר (מעניין שהוא לא סבר כמוך ושמח לקבל ביקורת על דבריו מאפיקורס...)
בתקוה שתבין שאהבת ישראל אמיתית היא להציל אדם התועה בדמיונותיו אחרי רעיונות של הבל וכפירה ושהקב"ה יתן לך את האומץ לברר את האמת ולהבין מה שכתב פעם מרן הגר"א וסרמן הי"ד (תלמידו המובהק של מרן ה"חפץ חיים זצ"ל) ש"האמת לא תשתנה מפני מיעוט ערך האומרה"