מאת: אהרן מלייקוד
כ"א אלול  ה'תשע"ז  22:51 

בג"ץ ביטל את חוק הגיוס המתוקן.‎


הביטול של חוק הגיוס המתוקן הוא דבר טוב? או לא?
כ"ו אלול  ה'תשע"ז  14:26 

כל טובתן של רשעים רעה היא אצל הצדיקים...


ודאי שאין לדבר על "טוב" כשמדובר על החלטה של מערכת שעצם קיומה הוא הרמת יד בתורת משה ובפרט  שהנפק"מ למעשה מההחלטה היא סכנה שיהודים יגוייסו לצה"ל (צבא הליסטים שאינם יודעים אפילו להסביר על מה נלחמים ולשיטתם האבסורדית שולחים חיילים להלחם על ארץ דמיונית של עם דמיוני שהומצא לשיטתם הכוזבת ע"י מספרי סיפורים דמיוניים).

עם כל זאת מה שטוב בהחלטה זו על כרחם שדל המחליטים שמתגלה זדון לבם ומתגלה גם קלונם של העסקנים ששוב מדגימים לנו באופן מוחשי ביותר שנוכחותם בבית הכסא רק מזקת ולא מועילה כלום וכל מה שכביכול משיגים בהסכם קואליציוני כזה או אחר מתבטל בין רגע ע"י בג"ץ אבל מה שמוותרים לחילונים ומתפשרים עמם ומחזקים ידיהם נשאר לדורי דורות.
מאת: ודי למבין
כ"ו אלול  ה'תשע"ז  05:25 

אם לאותם "עסקנים" היה אכפת מגדולי ישראל


ששלחו אותם לשם, אזי צריכים היו לפעול לבטל את גזירת הגיוס לא רק ככל שהדבר נוגע למגזר החרדי, אלא לפעול שכל בוגר בית ספר תיכון במדינה יוכל לקבל פטור מהצבא, בלי לעשות הפרדות בין דם לדם. 

למן ההתחלה (כבר בכנסת הראשונה), הם הפקירו את דמו של יתר הציבור בעבור משרות, בצע כסף וכבוד ולכן סופו של דבר הפקירו גם את המגזר שלהם. כעת, עמדתם היא שכל מי שלא לומד "שיקחו אותו, שיעשו בו מה שרוצים".
מאת: יהודי מסיני
כ"ז אלול  ה'תשע"ז  20:24 

אחרית הימים - בירור האחרון


אלא עיקר הענין הוא כך שיהיה קודם ביאת המשיח בירור גדול
שלא יהיו מעורבים טוב ברע
וזהו והרשיעו הרשעים 
שאותם שהם רשעים בהצנע ירשיעו יותר ויתגלה רשעם
כדי שיתברר הדבר ולא יהיו מעורבים כמו שהי' עד הנה

(בית אהרן (פרשת החודש)